Working

Werken bij stichting Vuur en Vlam.

Wij zijn opzoek naar jonge creatieve  en enthousiaste mensen die dezelfde passie hebben als wij; “het aanwakkeren van het vuur van de Heilige Geest onder de jongeren”. Heb jij affiniteit met jongeren en brand je hart voor Jezus en zijn Koninkrijk dan zijn we opzoek naar jouw! We zoeken jongeren voor verschillende functies hieronder vindt je een lijst met mogelijkheden. Voor alle functies geld dat het gaat om vrijwilligerswerk er staat dus geen vergoeding tegenover het werk wat je doet.

Beschikbare functies

* Designer van verschillende banners, posters, flyers etc. (Ongeveer 4 uur per week)

* Creative breinen die ons willen helpen om creative evenementen te bedenken!

* Jongeren die een diaconaal jaar willen doen en zich in willen zetten binnen de verschillende projecten van de stichting.

* Klussers, we zijn bezig met een behoorlijke verbouwing van Bonfire en we kunnen nog wel wat handige handen gebruiken!

* Gastheren/vrouwen, voor bij de deur en bij de garderobe.

* Horeca medewerkers.

* Beheerders, mannen en of vrouwen die ons helpen om het gebouw op orde te houden.

* Stewards, die ons helpen om de bezoekers te helpen om hun auto of fiets te parkeren op de daarvoor bestemde plaatsen en hen te helpen om in de rust het pand te betreden en te verlaten.

* BHV-ers. Vooral voor de evenementen en conferenties zijn we opzoek naar een aantal vrijwilligers die in het bezit zijn van een BHV diploma

Ook is er de mogelijkheid om bij ons stage te lopen voor verschillende opleidingen. Bel ons voor de mogelijkheden!

Meer informatie over stichting Vuur en Vlam en het werk wat wij doen kun je vinden op onze  website www.stichtingvuurenvlam.nl Als je interesse hebt in een van de functies kun je bellen naar Erwin Wietses 06-29582254 dan maken we een afspraak voor een gesprek.

Donate